vrijdag 9 oktober 2015

Brooddozen zijn groot en nemen veel plaats in.

Nu ik naar de weight watchers ga, heb ik het goede voornemen van niet elke dag op het werk een broodje te kopen. maar zeg nu zelf brooddozen zijn vaak lomp, vooral als ze leeg zijnen folie is niet echt goed voor het milieu. Ik zag al enkele collega's met een matje, afwasbaar en met velcro. Ik dacht dat ik dit zelf wel kan maken, dus probeerde ik dit en het was zeer snel klaar. En uitgetest en goedgekeurd. Nu nog een zakje voor een koekje.


3 opmerkingen:

  1. Geniaal! Moet ik ook eens doen, staat al lang op mijn wishlist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat lijkt me handig!
    Ik vind brooddozen ook lomp en veel te groot. Ik gebruik zelf een Sistema doosje ter grootte van 2 boterhammen, ideaal voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen