zondag 6 september 2015

Veel naaiwerkjes, weinig (blog)tijd

Afgelopen tijd zijn er heel wat naaiwerkjes van onder mijn naaimachine gerold. Veel cadeautjes voor pasgeborenen, jarigen, ...
Helaas had ik geen tijd om alles te bloggen, foto's kon ik wel nemen, dus hier volgen veel foto's met weinig of geen commentaar.
magneetborden met stof


een zacht kussen voor een gewond nichtje van dochterlief

bowl clutch

mijn zomershort dat mijn mama nu aandoet hij was wat te groot


een boodschappentas

de testversie voor de creche tas


 een veeeeel te grote tas voor de creche voor lars dus word het een logeertas

een verjaardagscadeau voor mijn nicht 



natuurlijk wil ik zelf ook een handtas dus ook eentje voor mij en ze is zalig ( het voordeel van te laat bloggen)

een hoesje voor het mapje van lars dat heen en weer gaat

rara een zakje voor mijn borstkolf mee te nemen naar het werk





na de te grote tas voor de creche de goede tas ideaal van maat en al zeg ik het zelf schattig. ik kijk er al naar uit om hem ermee te zien stappen






een leeskussen en lampenhoes



de handdoek lijkt een beetje op een spook









veel bowl clutchjes

en ja als dochterlief jarig is dan hoort er een kroon bij het is weeral bijna een half jaar geleden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten